طرح اهدای لوازم منزل و زندگی به نیازمندان

در این طرح مردم وسایلی از قبیل لوازم آشپزخانه، لباس، جهیزیه یا هر وسیله سالمی که دیگر نیاز به آن ندارند را می توانند به این طرح اهدا کنند. وسیله هایی که نیاز به یک تعمیر جزیی دارند نیز در تعمیرگاه های ما تعمیر می شوند و به خانواده های نیازمند اهدا می شوند.

هدف اصلی از این طرح نهادینه کردن فرهنگی است که بر پایه حدیث امام علی (ع) که فرموده اند: “آنچه برای خود می پسندی، برای دیگران هم بپسند و آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند”، شکل می گیرد.

پس از دریافت هدایا، از طریق رابطین که  اطلاعات نیازمندان هر منطقه را به شکل طبقه بندی شده و محرمانه ثبت کرده اند و بنابر اولویت ها و ضرورت های موجود، وسایل به نیازمندان اهدا می شود.

شکل اهدای وسایل بدین صورت است وسایل از اهداکنندگان جمع آوری می شود و در مناطق نزدیک به نیازمندان جمع می شود و با تمهیدات صورت گرفته در صورتی که نیازمند توان مالی تهیه ماشین برای حمل کالا را نداشته باشد، ماشین برای او گرفته می شود و کالا را درب منزل تحویل می گیرد.

لطفا از طرق زیر برای اعلام و اهدای لوازم منزل خود اقدام فرمایید:

از طریق تلفن و موبایل: 00980938474311

از طریق تماس با ما (سایت)

از طریق شبکه های اجتماعی: @yonfeghoon_ir

از طریق پست الکترونیکی: info[@]yonfeghoon.ir

کمک های مالی

ضمنا در صورتی که علاقه مند به کمک مالی برای خرید و اهدای لوازم منزل به نیازمندان نیز بودید، می توانید از طریق زیر اقدام فرمایید. مبالغ در بیشتر موارد برای تهیه لوازم نو برای جهیزیه ها استفاده خواهد شد.

مشخصات فردی

مبلغ کل حمایت ‫2,000,000﷼‬

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.